Δύο πράγματα:
το πόσο στενό ήταν το μπούστο της Αν Χάθαγουεϊ, με αποτέλεσμα να διαγράφονται οι θηλές της, και το πόσο μακριά ήταν η ουρά της τουαλέτας τής Τζένιφερ Λόρενς, την οποία πάτησε και σκόνταψε την ώρα που ανέβαινε στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο α' γυναικείου ρόλου.
Και οι δύο αυτές αστοχίες αποδεικνύουν άλλη
μία φορά ότι για να δείχνουν ωραίες με τις ακριβές δημιουργίες των σχεδιαστών οι διάσημες κυρίες στο κόκκινο χαλί, πρέπει να μπορούν να τις υποστηρίξουν.
Όλο και συχνότερα οι οίκοι μόδας προκειμένου να διευρύνουν τις πωλήσεις τους απευθύνονται σε δυνατά ονόματα της βιομηχανίας του θεάματος.
Για τις ηθοποιούς οι διαφημίσεις είναι μια καλή πηγή εσόδων και έτσι αποδέχονται τις προτάσεις συνεργασίας, χωρίς πάντα όμως να είναι ικανές να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στα καθήκοντά τους.
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Τζένιφερ Λόρενς.
Κλικ εδώ
Η Αμερικανίδα ηθοποιός από πέρυσι έχει γίνει το πρόσωπο του Dior. Ως εκ τούτου, σε όλες τις απονομές βραβείων εμφανίστηκε ντυμένη με δημιουργίες του Ραφ Σιμονς, καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου: στις Χρυσές Σφαίρες, στα BAFTA, στα Βραβεία του Σωματείου Ηθοποιών και τώρα στα Οσκαρ.
Σε δύο όμως από αυτές τις βραδιές είχε προβληματάκια.
--------------
Κλικ εδώ ----------------
Στα SAG, όταν σηκώθηκε να παραλάβει το αγαλματίδιο, το επάνω μέρος της μπλε τουαλέτας ...ανεξαρτητοποιήθηκε, με αποτέλεσμα να φανεί το τούλι που κάλυπτε τους μηρούς της και στα Όσκαρ η διάσημη πλέον τούμπα.
Το δις... εξαμαρτείν ίσως θα πρέπει να προβληματίσει τους στιλίστες της.
Άλλωστε η Λόρενς, ένα κορίτσι μόνο 22 ετών, δεν είναι μοντέλο και τα πολύπλοκα κοστούμια υψηλής ραπτικής φαίνεται ότι δεν είναι το φόρτε της.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχει και η Αν Χάθαγουεϊ με τον σάλο που προκάλεσε αλλάζοντας την τελευταία στιγμή το φόρεμά της.
Αν και από νωρίς ο οίκος Valentino είχε ανακοινώσει ότι η 30χρονη σταρ είχε επιλέξει δική του δημιουργία για την τελετή, όταν εκείνη έφτασε στο Dolby Theatre ήταν ντυμένη από την Prada.
Κλικ εδώ
Ο λόγος της αλλαγής των σχεδίων της Γνωστοποιήθηκε ύστερα από ανακοίνωση της Χάθαγουεϊ.
Το βράδυ του Σαββάτου έμαθε ότι η Αμάντα Σάιφρεντ, συμπρωταγωνίστριά της στην ταινία «Οι Αθλιοι», θα φορούσε μια μακριά γκρι τουαλέτα Alexander McQueen, παρόμοια με αυτήν του οίκου Valentino που σκόπευε να βάλει η ίδια.
Κλικ Εδω
Έτσι, αποφάσισε να δοκιμάσει κάποιο άλλο σχέδιο.
Την ώρα που έφτανε στο κόκκινο χαλί δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν ήξερα τι θα φορούσα δύο ώρες πριν από την απονομή. Δοκίμασα πολλά φορέματα». Για να αποκαταστήσει όμως τις εξαιρετικές σχέσεις με τον Βαλεντίνο, ο οποίος θίχτηκε, στην ανακοίνωσή της ανέφερε: «Η αλλαγή ήταν μια δύσκολη απόφαση της τελευταίας στιγμής.
Ανυπομονούσα να βάλω το Valentino προς τιμήν της βαθιάς και ουσιαστικής σχέσης που έχω με τον οίκο αλλά και με τον ίδιο τον σχεδιαστή. Λυπάμαι βαθύτατα για οποιαδήποτε απογοήτευση προκάλεσα».
ΠΗΓΗ
το πόσο στενό ήταν το μπούστο της Αν Χάθαγουεϊ, με αποτέλεσμα να διαγράφονται οι θηλές της, και το πόσο μακριά ήταν η ουρά της τουαλέτας τής Τζένιφερ Λόρενς, την οποία πάτησε και σκόνταψε την ώρα που ανέβαινε στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο α' γυναικείου ρόλου.
Και οι δύο αυτές αστοχίες αποδεικνύουν άλλη
μία φορά ότι για να δείχνουν ωραίες με τις ακριβές δημιουργίες των σχεδιαστών οι διάσημες κυρίες στο κόκκινο χαλί, πρέπει να μπορούν να τις υποστηρίξουν.
Όλο και συχνότερα οι οίκοι μόδας προκειμένου να διευρύνουν τις πωλήσεις τους απευθύνονται σε δυνατά ονόματα της βιομηχανίας του θεάματος.
Για τις ηθοποιούς οι διαφημίσεις είναι μια καλή πηγή εσόδων και έτσι αποδέχονται τις προτάσεις συνεργασίας, χωρίς πάντα όμως να είναι ικανές να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στα καθήκοντά τους.
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Τζένιφερ Λόρενς.
Η Αμερικανίδα ηθοποιός από πέρυσι έχει γίνει το πρόσωπο του Dior. Ως εκ τούτου, σε όλες τις απονομές βραβείων εμφανίστηκε ντυμένη με δημιουργίες του Ραφ Σιμονς, καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου: στις Χρυσές Σφαίρες, στα BAFTA, στα Βραβεία του Σωματείου Ηθοποιών και τώρα στα Οσκαρ.
Σε δύο όμως από αυτές τις βραδιές είχε προβληματάκια.
--------------
Στα SAG, όταν σηκώθηκε να παραλάβει το αγαλματίδιο, το επάνω μέρος της μπλε τουαλέτας ...ανεξαρτητοποιήθηκε, με αποτέλεσμα να φανεί το τούλι που κάλυπτε τους μηρούς της και στα Όσκαρ η διάσημη πλέον τούμπα.
Το δις... εξαμαρτείν ίσως θα πρέπει να προβληματίσει τους στιλίστες της.
Άλλωστε η Λόρενς, ένα κορίτσι μόνο 22 ετών, δεν είναι μοντέλο και τα πολύπλοκα κοστούμια υψηλής ραπτικής φαίνεται ότι δεν είναι το φόρτε της.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχει και η Αν Χάθαγουεϊ με τον σάλο που προκάλεσε αλλάζοντας την τελευταία στιγμή το φόρεμά της.
Αν και από νωρίς ο οίκος Valentino είχε ανακοινώσει ότι η 30χρονη σταρ είχε επιλέξει δική του δημιουργία για την τελετή, όταν εκείνη έφτασε στο Dolby Theatre ήταν ντυμένη από την Prada.
Ο λόγος της αλλαγής των σχεδίων της Γνωστοποιήθηκε ύστερα από ανακοίνωση της Χάθαγουεϊ.
Το βράδυ του Σαββάτου έμαθε ότι η Αμάντα Σάιφρεντ, συμπρωταγωνίστριά της στην ταινία «Οι Αθλιοι», θα φορούσε μια μακριά γκρι τουαλέτα Alexander McQueen, παρόμοια με αυτήν του οίκου Valentino που σκόπευε να βάλει η ίδια.
Έτσι, αποφάσισε να δοκιμάσει κάποιο άλλο σχέδιο.
Την ώρα που έφτανε στο κόκκινο χαλί δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν ήξερα τι θα φορούσα δύο ώρες πριν από την απονομή. Δοκίμασα πολλά φορέματα». Για να αποκαταστήσει όμως τις εξαιρετικές σχέσεις με τον Βαλεντίνο, ο οποίος θίχτηκε, στην ανακοίνωσή της ανέφερε: «Η αλλαγή ήταν μια δύσκολη απόφαση της τελευταίας στιγμής.
Ανυπομονούσα να βάλω το Valentino προς τιμήν της βαθιάς και ουσιαστικής σχέσης που έχω με τον οίκο αλλά και με τον ίδιο τον σχεδιαστή. Λυπάμαι βαθύτατα για οποιαδήποτε απογοήτευση προκάλεσα».
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου